Hello, It's Me =)

My photo
Ratna is an authorized agent and a certified Premium Beautiful expert.A former banker and now an Entrepreneur. A mother to a beautiful baby daughter and a wife to a lovely husband.Currently she is managing her family's company.A degree holder in Business Marketing (BA (Hons) Marketing).

Tuesday 22 November 2011

Langkah beribu batu bermula dengan langkah pertama...

just now masa i browse news feed di facebook...terbaca posting our beloved mentor, CDM Hajah Siti Rohana..


"Langkah beribu batu bermula dari langkah yg pertama ...
Takut mencuba utk melangkah ... Sampai bila - bilapun tak merasa ..
Takut hanya ilusi minda sahaja , orang yg merasa adalah orang yg melawan rasa takut bukan melayan takut"





bukti sudah ada di depan mata!!




saya sudah memulakan langkah pertama saya,anda pula bagaimana? :)

bagaimana untuk memulakan langkah pertama itu dan berjaya seperti mereka,boleh saja call saya dan saya akan kongsi mengenai perniagaan ini dengan anda...contact saya di 0193522372 Ratna atau bbm pin me 21E4D153..

No comments:

Post a Comment