Hello, It's Me =)

My photo
Ratna is an authorized agent and a certified Premium Beautiful expert.A former banker and now an Entrepreneur. A mother to a beautiful baby daughter and a wife to a lovely husband.Currently she is managing her family's company.A degree holder in Business Marketing (BA (Hons) Marketing).

Monday 28 November 2011

My Anniversary!!!

tak sangka,pejam celik,pejam celik,dah nak masuk 3 tahun kami bersama.Alhamdulillah.Diberi pula rezeki anak oleh Allah SWT yang tidak ternilai harganya.Syukur kami ke hadrat Ilahi.

sepanjang 3 tahun ini,pelbagai suka dan duka kami lalui bersama dan alhamdulillah ikatan kami masih kukuh sehingga ke hari ini.memang saya akui,setiap keluarga ada pasang surutnya,asam garamnya, dan manis pahitnya.Semua itu adalah dugaan dari Allah SWT dan dengan dugaan itu lah yang menjadikan sesuatu ikatan itu menjadi lebih kukuh lagi.

masih ingat lagi,bila hubby dapat tau i pakai corset premium beautiful.Memang terasa beruntung dan happy sangat bila hubby support i pakai corset ni dan bila i join business,dia terus menyokong dan bagi semangat tak kira di saat2 i tengah down atau tgh happy.Katanya,dia percaya dengan apa yang i buat sebab dia tau,sebelum i buat sesuatu i akan periksa semuanya dengan terperinci dan disokong pula dengan bukti2 yang kukuh.alhamdulillah,dengan izin Allah SWT,suami dan keluarga,sampai sekarang i masih buat business ni tau.alhamdulillah =)







Happy Anniversary to us... ^_^ ..tak sangka dah 3 tahun!!! yiepieeee!!! hurmm,hubby ada mentioned tadi nak celebrate kat mana...kat mana yer nak celebrate?? 

ok take care you alls !! ^_^




No comments:

Post a Comment