Hello, It's Me =)

My photo
Ratna is an authorized agent and a certified Premium Beautiful expert.A former banker and now an Entrepreneur. A mother to a beautiful baby daughter and a wife to a lovely husband.Currently she is managing her family's company.A degree holder in Business Marketing (BA (Hons) Marketing).

Monday 19 December 2011

JEALOUS

"I CAN'T DO IT" NEVER ACCOMPLISH ANYTHING.........."I WILL TRY" HAS PERFORMED WONDERS



what do you think? to me this is really really true....





and previously i read this post posted by Ms.Farihah Ismail...



 "Xsuka bisnes tp suka hidup mewah. Yeahhhhh, i wish my last name is Hilton." 












and i dont know why i keep on thinking about this over and over again...maybe sebab teringat masa dulu kot...tak berani,takut takut dan sentiasa me'limit'kan my options.








now my options memang terbuka luas!! huhu ^_^



nak limit limit kan macam dulu? sorry lah, tak mau lagi...takut lah nanti i REGRET atau pun terasa jeles dengan orang yang ada limitless options dan berjaya....











in fact, i am jealous kat my own sister..bukan jealous yang tak healthy okay....sebab i jealous, i akan berusaha lebih.sebab dah ramai yang involved dan rata rata nya muka semua SENYIUMMM  jer..apa taknya...poket TEBAL,savings BANYAK,shopping pun GUILT FREE tau...tak risau apa dah....hutang?LANGSAIIIIIIII....
my sister sekarang dah pangkat DDM, a step to CDM...and for those yang tau, CDM adalah pangkat yang paling atas lah..senang cerita macam you graduate Masters kat University.












anyway, i now refused to limit my options and open my eyes to new things.Exciting sangat!!! 

oklah yangs,i nak log out dulu....terasa macam seram seram sejuk jer badan ni...OH VITAMIN C ..where art thou!!!???



till then,take care...eat well...sleep well...and be happy always ^_^








No comments:

Post a Comment